23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Flere sider i tilbudsaviserne

Men færre tilbud fra dagligvarehandlen.

I 2015 sendte dagligvarekæderne tilsammen flere siders tilbudsaviser ud, end de gjorde året før.

Det skriver Jyllands-Posten på baggrund af en opgørelse over 16 kæders tilbudsaviser gennem 2015, som konsulenthuset iCoCo har foretaget.

Men det betyder dog ikke, at kunderne får flere tilbud ind af brevsprækken.

- Selv om op mod halvdelen af danskerne nu har valgt en ordning med nej tak til reklamer, er mængden af sider i tilbudsaviserne steget en smule i 2015. Så overordnet må det konkluderes, at det heller ikke blev året, da kæderne valgte at skrue ned for brugen af tilbudsaviser, siger direktør Claus Nykjær, iCoCo.

Mængden af sider i tilbudsaviserne steg med 1,5 pct. Mængden af tilbud faldt med 4,7 pct.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|instance-web03